Aktiesnakken — Februar 2011
-
så er der godt nok smal hals. Men ville det ikke tværtimod være rigtigt smart at have regnskabet inden man tager stilling til emission?
-
jeg forstår ikke den bliver handlet i 60 øre
-
den skal da ned
-
jo men det siger nok alt om at den børsmeddelelse har været nogen runder igennem inden udsendelse
-
det sker faktisk relativt ofte at pdf'erne hedder noget med FINAL... tror bare det er dovenskab.
-
(er min fornemmelse)
-
ja vores lille nordmand er god
-
det er high risk med tower, men også fin belønning HVIS de overlever med værdierne nogenlunde intakte
-
men man skal jo ihvert fald være parat til at punge ud ved en emission... alternativt vente til den er overstået
-
mit gæt er at hollænderne sætter sig på kagen HVIS/NÅR de igen er i smult vande og det begynder at se fornuftigt ud
-
god pointe.... det er high risk, men kan man regne bare ldit med indre værdi ligger den oppe på 3-4 kr mener jeg.
-
det er den naturligvis ikke nu, men den kan jo måske komme igen på et tidspunkt
-
casen er jo at de har købt en portefølje af tyske (skod)ejendomme på 4mia kr.... har fået 700mio eftergivet i gæld...
-
market cap 100mio pt.... så overlever de og får struktur på porteføljen og der kommer bare lidt gang i tyskland er der vel en 10-20 bagger
-
fra et emissionsniveau på måske 20-30 ører
-
men igen.. det er lidt mange "hvis'er"
-
så skal man jo bare vente til efter emissionen...og så er det stadig high risk. Nu er det jo nærmest konkurs 31. marts
-
jeg tror nu nok hollænderne skal holde dem flydende....
-
men selvfølgelig har de ogås en grænse for hvornår de vil stoppe med at smide gode penge efter dårlige
-
men 4 mia er jo den del...også selvom det er 3.3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind