Aktiesnakken — Februar 2011
-
det er high risk med tower, men også fin belønning HVIS de overlever med værdierne nogenlunde intakte
-
men man skal jo ihvert fald være parat til at punge ud ved en emission... alternativt vente til den er overstået
-
mit gæt er at hollænderne sætter sig på kagen HVIS/NÅR de igen er i smult vande og det begynder at se fornuftigt ud
-
god pointe.... det er high risk, men kan man regne bare ldit med indre værdi ligger den oppe på 3-4 kr mener jeg.
-
det er den naturligvis ikke nu, men den kan jo måske komme igen på et tidspunkt
-
casen er jo at de har købt en portefølje af tyske (skod)ejendomme på 4mia kr.... har fået 700mio eftergivet i gæld...
-
market cap 100mio pt.... så overlever de og får struktur på porteføljen og der kommer bare lidt gang i tyskland er der vel en 10-20 bagger
-
fra et emissionsniveau på måske 20-30 ører
-
men igen.. det er lidt mange "hvis'er"
-
så skal man jo bare vente til efter emissionen...og så er det stadig high risk. Nu er det jo nærmest konkurs 31. marts
-
jeg tror nu nok hollænderne skal holde dem flydende....
-
men selvfølgelig har de ogås en grænse for hvornår de vil stoppe med at smide gode penge efter dårlige
-
men 4 mia er jo den del...også selvom det er 3.3
-
ja, men hvor hårdt ramt er det tysk ejd.marked ift andre steder?
-
det kommer an på hvorhenne i tyskland. Men tyskland må være det bedste sted i EU
-
men bankerne har jo så "betalt" hvis man har givet 20% overpris
-
finanskalenderen er bull.....de har general forsmaling 26 april 2012
-
mon de har booket lokalerne

-
de har lidt over 10.000 enheder bogført til 4,5mia så nogen helt lille bolsjebutik er det ikke.
-
Bogført værdi er baseret på 6,75% afkastkrav står der så helt oppustet kan de ikke være
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind