Aktiesnakken — Februar 2011
-
man siger ikke sit job op, satser alt i en bank og har så 100 procent ekstra i likvider til en emission
-
nope, men hans fædrende ophav ser ikke ud til at mangle noget har jeg fundet ud af
-
der må sælges en del aktier fra ham når en emission kommer.
-
ja, der skal hjælpere til, og det kan da godt være der står en med 10 mio til nye aktier, men de skal sælges bagefter.
-
men jeg tror de tager 100 mio ind som emissionsbeløb, og det vil sige ca 1:1 hvis kursen falder.
-
er der andre som har noget om max bank?
-
den spændende de næste par dage er nok ges, i topform idag og så kommer pøblen til når produktionstal igen viser rekord.
-
-
mht max må vi jo nok afvente regnskabet... men jeg skal ikke have klinket mere i de små banker i den usikre del af spektrummet
-
det er uhyggelig svært - som udgangspunkt har vi jo nu blot ledelsens udsagn at holde os til....
-
ft og fs kan vi jo ikke regne med.... så det sikreste må være at gå efter de banker med lavest udlångsvækst i boomårene og balance mellem
-
ind og udlån..så kan det nok ikke gå helt galt. Kig også efter de banker der nu begynder at udbetale udbytte
-
men man kan jo tage kalkulerede bets på de mere usikre af slagsen.... hvis man tør og er indstillet på at miste alt en given mandag morgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind