Aktiesnakken — Februar 2011
-
men jeg tror de tager 100 mio ind som emissionsbeløb, og det vil sige ca 1:1 hvis kursen falder.
-
er der andre som har noget om max bank?
-
den spændende de næste par dage er nok ges, i topform idag og så kommer pøblen til når produktionstal igen viser rekord.
-
-
mht max må vi jo nok afvente regnskabet... men jeg skal ikke have klinket mere i de små banker i den usikre del af spektrummet
-
det er uhyggelig svært - som udgangspunkt har vi jo nu blot ledelsens udsagn at holde os til....
-
ft og fs kan vi jo ikke regne med.... så det sikreste må være at gå efter de banker med lavest udlångsvækst i boomårene og balance mellem
-
ind og udlån..så kan det nok ikke gå helt galt. Kig også efter de banker der nu begynder at udbetale udbytte
-
men man kan jo tage kalkulerede bets på de mere usikre af slagsen.... hvis man tør og er indstillet på at miste alt en given mandag morgen
-
jeg har selv taget et på max ved emissionen og igen da de meldte om amager-eksponering... indtil videre et dårligt bet
-
Hvad skal man egentlig tro, Sydbank? http://npinvestor.dk/nyheder/handelsbanken-saenker-sydbank-til-reducer-220241.aspx
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind