Aktiesnakken — Februar 2011
-
ja, der skjules mange tab pt. næsten åbenlyst
-
jeg troede den bundede i 20, men nu ligner det nærmere 15 på kort sigt. og hvis storinvestoren går ud, så hedder det nok 10, og han har ikke
-
penge til emissionen
-
han er fanget
-
det tror jeg nu nok at han har
-
kender du ham?
-
man siger ikke sit job op, satser alt i en bank og har så 100 procent ekstra i likvider til en emission
-
nope, men hans fædrende ophav ser ikke ud til at mangle noget har jeg fundet ud af
-
der må sælges en del aktier fra ham når en emission kommer.
-
ja, der skal hjælpere til, og det kan da godt være der står en med 10 mio til nye aktier, men de skal sælges bagefter.
-
men jeg tror de tager 100 mio ind som emissionsbeløb, og det vil sige ca 1:1 hvis kursen falder.
-
er der andre som har noget om max bank?
-
den spændende de næste par dage er nok ges, i topform idag og så kommer pøblen til når produktionstal igen viser rekord.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind