Aktiesnakken — Februar 2011
-
måske er der ikke brug for en daýtrader chat, da denn jo har alle tips, skal jeg nedlægge den?
-
ja, det er også min yndlingsgruppe.. he he.
-
AT - hvad siger du til max bank? could be worse, men risky stadig.
-
135mio market cap - ikke så meget når der blev indskudt 100mio cash i november.
-
ja, jeg er lidt på 2 ben kurdmæssigt i max bank
-
jeg ved kursen falder hvis de råber emission
-
og jeg ved at værdien er langt større end markedsværdien.
-
men de 40 mio i fusionsomk. gjorde avs
-
ja, det lyder vildt at det fusionsomk. der skulle drive den nedjustering så meget.
-
og de skal jo have penge ind, så jeg tror de laver emission hvis danske bank går rimeligt.
-
man frygter jo at det reelt set er nedskrivninger der er den egentlige årsag...
-
så 90 procent på at der kommer emission i år i max bank, og så er det med at komme ud. men pt er den fin lav i kurs
-
ja, der skjules mange tab pt. næsten åbenlyst
-
jeg troede den bundede i 20, men nu ligner det nærmere 15 på kort sigt. og hvis storinvestoren går ud, så hedder det nok 10, og han har ikke
-
penge til emissionen
-
han er fanget
-
det tror jeg nu nok at han har
-
kender du ham?
-
man siger ikke sit job op, satser alt i en bank og har så 100 procent ekstra i likvider til en emission
-
nope, men hans fædrende ophav ser ikke ud til at mangle noget har jeg fundet ud af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind