Aktiesnakken — Februar 2011
-
Hvad sker der med ALK? synes godt nok de/Merck trækker mht. filing... regnskab d.23.feb.
-
synes godt nok der er stille på daytraderchatten, når jeg er væk... skal alle gode råd absolut skrives herinde?
-
meningen med disse ekstra chatrum var jo at specificere og så var denne det generelle rum, for politik og cigarchat
-
ja, men til gengæld overser man ikke så mange tips, for så kan man lettere bladre i history
-
history for denne chat, er jo enorm
-
måske man kan tage sig tid til at skrive tips ind i begge, til at starte med
-
så vi kan løbe daytraderchatten igang igen.
-
ja, den er da blevet renset for bio-tråde
-
måske er der ikke brug for en daýtrader chat, da denn jo har alle tips, skal jeg nedlægge den?
-
ja, det er også min yndlingsgruppe.. he he.
-
AT - hvad siger du til max bank? could be worse, men risky stadig.
-
135mio market cap - ikke så meget når der blev indskudt 100mio cash i november.
-
ja, jeg er lidt på 2 ben kurdmæssigt i max bank
-
jeg ved kursen falder hvis de råber emission
-
og jeg ved at værdien er langt større end markedsværdien.
-
men de 40 mio i fusionsomk. gjorde avs
-
ja, det lyder vildt at det fusionsomk. der skulle drive den nedjustering så meget.
-
og de skal jo have penge ind, så jeg tror de laver emission hvis danske bank går rimeligt.
-
man frygter jo at det reelt set er nedskrivninger der er den egentlige årsag...
-
så 90 procent på at der kommer emission i år i max bank, og så er det med at komme ud. men pt er den fin lav i kurs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind