Aktiesnakken — Februar 2011
-
godaften.... aah en gang fodbold til at starte weekend på skønt
-
velkommen til en efterhånden sjælden fredags aktiechat
-
iøvrigt fik jeg lige at vide at cipramil var no. 5 entry på depressionsmarkedet
-
aka hvordan gik seminariet i torsdag?
-
ååh det var så skide spændende at jeg ikke forstår hvorfor vi ikke er over 100
-
webcasts kommer op i løbet af de næste par uger
-
hvis jeg kunne lave et hver uge med 4 nye selskaber så ville det være ren investor lykke
-
der er efter min mening ikke en mere kost effektiv måde at sætte sig ind i en virksomhed end disse præsentationer
-
det ser jeg fremtil..
-
og så læs de sidste 4 årsregnskaber og du er godt forberedt
-
jeg fik åbnet øjnene for Zealand Pharma
-
jeg har været meget skeptisk overfor ZP
-
især pga der stadigvæk er et par år før de kommer på markedet
-
de er partner med Sanofi på et GLP1 stof
-
og det er faneme vildt
-
de laver endda kombistudier med lantus
-
men se præsentationen, jeg har dog mit behov for biotek lidt dækket p.t.
-
kvaliteten af spørgsmålene i går var meget høj og vi gik 15 min over tiden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind