Aktiesnakken — Februar 2011
-
det ser jeg fremtil..
-
og så læs de sidste 4 årsregnskaber og du er godt forberedt
-
jeg fik åbnet øjnene for Zealand Pharma
-
jeg har været meget skeptisk overfor ZP
-
især pga der stadigvæk er et par år før de kommer på markedet
-
de er partner med Sanofi på et GLP1 stof
-
og det er faneme vildt
-
de laver endda kombistudier med lantus
-
men se præsentationen, jeg har dog mit behov for biotek lidt dækket p.t.
-
kvaliteten af spørgsmålene i går var meget høj og vi gik 15 min over tiden
-
og Proinvestor pakker 3 CEO´s ind på 4 præsentationer. Nogle har hørt om vores vækst

-
aka - jeg kan høre at du kun har positive udfordringer at arbejde med.. jeg glæder mig meget til at se webcast
-
jeg har mit blik fast rettet mod 50,000 unikke

-
troede ikke du kiggede bagud aka....
-
men holdet har gjort det rigtigt godt de sidste 2 uger. Jeg er meget stolt af dem
-
nej vi er der ikke endnu, men 48K rullende as we speak
-
ses RTH
-
33% vækst rullende MoM. Det må godt fortsætte

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind