når man ser på alle de fammilie tragedier der var i roskilde bank... så er en storkøbenhavnsk bank nok ikke bedre
Trist for alt og alle - ingen vindere - kun tabere
tror ikke det er detailhandlen der vælter læsset for amager, men det er en branche der ikke har det godt
og de har 80% af deres udlån til erhverv
Følgevirkningerne kan blive smertefulde for de dårlige betalere - de bedre kommer videre
JEG er rystet. AKA håber ikke PI havde sin svulmende konto der HVILKE store firmaer har kontant indestående i banken? Rees? Sjælsø? Nordi
jo, men alle dem som er fanget i egendomsmarkedet fald
Nordicom? Lad os få nogle bud. Som jeg forstår det dækkes de ikke af kontant indestående...
Vi har alt vores cash i Danske Bank og ingen gæld! Ikke så meget som en kassekredit
dem vil ingen have, og så bliver de kan de nemt blive dårlige betalere sår renten stiger fra 5 til 10%
ja masha....jeg er også på udkig efter de virksomheder der kan lide af det efterfølgende
over 3 milliarder er et svimlende beløb - når de flere gange har været udlånene igennem og fået kapitaltilførsler.
og alle de arme mennesker der har solgt huset og ville leve af moneterne i pensionsalderen... føler med dem....
ja og det er jo på et kvartal!
Hove vil ikke have sit rygtet svinet til.
pensionsmidler er dækkede - og jeg tror ikke der bliver tab på almindelige menneskers indskud
Hvis AMAG skulle tabe 3 mia i 2010 på nedskrivninger - hvad så med Danske Banks nedskrivninger fra KBHs ejendomsmarked?
Man må sige de der taber på indlån har været risikovillige
Nordea er vel den sikreste bank pt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind