Aktiesnakken — Januar 2011
-
kigger på en rød portefølje
-
haha .. ja...meget
-
og der sad jeg for et par måneder siden .. med mine første aktier (parken) som steg 20 % på 2 dage .. der sad jeg og tænkte
-
det er da nemt det her aktie fis
-
jeg er så blevet klogere
-
tjaaa .. men FCK vil blive DK mestre stort set hver år .. det sikre dem 150 Mil hvert år (CL) .. det må sgu være lidt værd ...
-
alene vil jeg heller ikke sige ... det er 150 ekstra ...
-
jo jo ..men de ejer tros alt stadig et stadion i hovedstaden .. ufatteligt de ikke kan få det til at hænge sammen ...
-
Lalandia skal det nok blive til en guldmine når billund kommer ordentlig op at køre.... tror jeg i hvert fald.
-
kapital er jo ikke et problem nu og et pænt stykke tid frem må man formode.
-
åååhh jeg er også røget ud i noget xoma... det er da helt sygt ...
-
det er vi ikke uenige om - derfor jeg kun nævnte lalandia specifikt. Fitness.dk er jeg meget loren ved. Alt for meget konkurrence på det mar
-
ked.
-
når en selskabsledelse's magi og goodwill blandt investorerne er væk er det nok kun transparens der kan få investorerne tilbage....
-
....udover at det også klart kan ses som en salgsklargøring (på sigt) af selve fck.
-
Transparens har der aldrig været i fck, men det gjorde jo ikke noget så længe man troede på alt hvad DonØ sagde....og vel også kunne tillade
-
sig at regne med at LD med 33% holdt et vist opsyn med det hele. Det var jo så desværre ikke tilfældet.
-
alt er jo rødt i dag .. collersteen --- er det dig som sælger ud .. ?? ;D
-
ikke sidst jeg tjekkede

-
mon det snart er tid til at købe alm. brand ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind