Aktiesnakken — Januar 2011
-
kurs ultimo året. tja tjo de tanker holder jeg endnu for mig selv

-
rt hvis reultater er lig med overskud så bliver det sq en lang kedelig tur. Meeeen jeg tror nu det skal blive
-
sjovt nok at være aktionær i genmab i år
-
HR hvad tænker du på. Fase 3?
-
Brøndby NS er meget, meget usikker i år pga myndighedernes dom over Huntexil
-
jeg tror de skal ud i et nyt fase 3 forsøg. Og sker det vil det nok ikke blive positivt modtaget
-
modsat hvis det faktisk lykkes dem at få en midlertidig godkendelse så vil kursen eksplodere
-
HR vi skal nok frem til 2013 før næste fase 3. Vi skal huske på GSK har skrottet den dosering de bruger i
-
RA hvorfor de kommende fase 3 data ikke kan bruges til noget. De skal nu starte forfra i fase 2
-
Rth. enig
-
Brøndby JB er hvis de eneste der satser så massivt på en betinget godkendelse. Jeg giver det nok ik mere end 10% sandsynlighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind