Aktiesnakken — Januar 2011
-
ja det glæder mig
-
men der var jo også en del presse på den der
-
dagen efter blev konkurrenten jo forsinket af fda
-
så det skal man nok ikke nødvendigvis bette på igen. Hvornår kommer de med regnskab. Det kan være at man hvis man er mellem eller kort
-
skal overveje at sælge inden regnskabet?
-
det er ikke en anbefaling bare en overvejelser
-
watch out for blue sky scenarios
-
langsigtet er den altid god
-
de har en ikke ubetydelig venture forretning
-
og det er de ret gode til også
-
nej det giver jeg dig 100% ret i. Jeg tænker bare at den har taget 40% op på relativ kort tid
-
vi fremskriver aldrig lineært. Så kloge er vi da blevet

-
(jeg har dem selv)
-
-
Ikke dårligt for Norden (korr.)
-
jeg må give aka ret! Det er en vigtig pointe at der kræves fortsat høj vækst for at berettige novos multipler.... OG det bliver sværere og
-
sværere jo højere absolutte værdier man når.
-
(:-))
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind