Aktiesnakken — Januar 2011
-
watch out for blue sky scenarios
-
langsigtet er den altid god
-
de har en ikke ubetydelig venture forretning
-
og det er de ret gode til også
-
nej det giver jeg dig 100% ret i. Jeg tænker bare at den har taget 40% op på relativ kort tid
-
vi fremskriver aldrig lineært. Så kloge er vi da blevet

-
(jeg har dem selv)
-
-
Ikke dårligt for Norden (korr.)
-
jeg må give aka ret! Det er en vigtig pointe at der kræves fortsat høj vækst for at berettige novos multipler.... OG det bliver sværere og
-
sværere jo højere absolutte værdier man når.
-
(:-))
-
En vigtig pointe som man sjældent fokuserer nok på... i mine øjne. Hvorfor man vel også objektivt set skal købe vækstvirksomheder før de bli
-
ver large cap så at sige.... Ja, det er nemmere sagt end gjort, men logisk giver det mening i hvert fald.
-
ja det er sådan i mine øjne også, dog med den undtagelse at vi da godt vil give p/e 25 for superbrand largecap
-
Måske man kan overtale hvor husstatistiker RKhanen om at kigge på afkast i midcap/smallcap vækst vs. large cap vækst

-
men ikke super meget mere
-
og diskussionen er så hvis man kan få GSK, Pfizer, Eli Lilly til p/e 15 er man så retpositioneret?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind