der skal ikke kigges over skulderen. der skal leveres. og det er ikke til forhandling
Nu skal du ikke fortælle det hele JV
Det kan jeg næsten regne ud....jeg misunder dig ikke
Der skal hives mere undervisning ud af lærerne. hvis man kan i udlandet, kan man også her.
hvad svarede du gentlig på? At du uddanner dig til lærer eller at du kigger folk over skulderen ?
HRmunk, som jeg ser det er det på alle områder folk i udlandet arbejder mere? Vi har relativt korte arbejdsdage over hele linjen ?
det kan jeg godt skriver under på mfa- efter at jeg er kommet hjem fra udlandet er jeg chokeret over hvor tomt her er på kontoret efter
Den generelle arbejdstid er lidt forskellig rundt omkring, men en øget arbejdstid kan da snildt være en del af løsningen på de problemer vi
står overfor. Synes bare vi skal starte med at få undervisningssektoren op på fuld tid
nemlig...så at arbejde 12 minutter mere om dagen er vel ikke helt umuligt ?
jeg vil gerne ofre det
At arbejde 12 minutter mere om dagen er da en glimrende ide. Nu er S-SF forslaget så bare en narresut, men det er en helt anden sag
narresut? Det er vist en positiv udlægning af den hjernedøde tomgangsspin uden indhold
Jamen forslaget om at hæve arbejdstiden er jo i og for sig godt nok. problemet er bare som du selv siger JV, at forslaget er tomgangsspin
Jeg troede ellers at Sydbank aktien ville stige lidt i dag, efter de nu ikke skal ud og give aktionærene en ekstra betaling
Nu har vi haft gøre ingenting regering, hvor ingenting må gøre ondt i ni år. Vi trænger til at få tilpasset vores virkelighed
ja - det må du sgu nok sige. Der er behov for reformer i den grad. Demografi-eksplosionen kommer ikke til at gå stille hen over statsbudgett
Egentlig ikke enig i at der er tale om en eksposion eller noget voldsomt. Mere at man er nød til løbende at tilpasse politikken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind