det er sådan systemet leverer, det det skal. Om der findes en enkelt god lærer eller ej er irrelevant. Systemet er forkert
jheg tror du får en bedre indsigt i lærerfaget hvis du uddanner dig
Det er det samme argument vi hører gang på gang - jeg vil gerne betale mere i skat. Gu vil du så - men systemet er forkert
fordi det ikke kigger folk over skulderen og stresser hele dagen ?
haha, mfa - hvad tror du jeg laver til dagligt?
jeg er enig i at effektivitet er vigtigt...og kvalitet! Men tror du skyder forbi ved bare at give lærerne skyldenb
der skal ikke kigges over skulderen. der skal leveres. og det er ikke til forhandling
Nu skal du ikke fortælle det hele JV
Det kan jeg næsten regne ud....jeg misunder dig ikke
Der skal hives mere undervisning ud af lærerne. hvis man kan i udlandet, kan man også her.
hvad svarede du gentlig på? At du uddanner dig til lærer eller at du kigger folk over skulderen ?
HRmunk, som jeg ser det er det på alle områder folk i udlandet arbejder mere? Vi har relativt korte arbejdsdage over hele linjen ?
det kan jeg godt skriver under på mfa- efter at jeg er kommet hjem fra udlandet er jeg chokeret over hvor tomt her er på kontoret efter
Den generelle arbejdstid er lidt forskellig rundt omkring, men en øget arbejdstid kan da snildt være en del af løsningen på de problemer vi
står overfor. Synes bare vi skal starte med at få undervisningssektoren op på fuld tid
nemlig...så at arbejde 12 minutter mere om dagen er vel ikke helt umuligt ?
jeg vil gerne ofre det
At arbejde 12 minutter mere om dagen er da en glimrende ide. Nu er S-SF forslaget så bare en narresut, men det er en helt anden sag
narresut? Det er vist en positiv udlægning af den hjernedøde tomgangsspin uden indhold
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind