Aktiesnakken — November 2010
-
Hygge Anmik. En debatkultur skabes over tid ikke over en nat.
-
min venstre fod har jeg som oftest i munden og den højre i spinaten
-
ha ha....
-
det er hyggeligt herinde synes jeg....måske skulle vi har bodegabrunt eller dyb mørk bordeaux
-
hmmm.. det er jo ikke en vinstue
-
vi havde en lounge chat i version 1. Den fungerede skide godt
-
er I glade plussere idag...jeg skal have et billigt kompliment fordi jeg har ondt i halsen
-
måske du bare skulle give folk et grøn tuborg emblem i loungen, istedetfor plusset
-
vi rører aldrig ved plusset. Det er helligt
-
der kommer aldrig andre ikoner ud for vores navne. ALDRIG
-
bare vent, det skal være min personlige kamp at flytte snakken herover i loungen, så "den anden" chat bliver dræbende uinteressant
-
jeg er også glad.. jeg er faktisk rigtig rigtig glad
-
der skal være plads til flere
-
Har I set denne...mes qu´n product http://www.proinvestor.com/medlem/plus
-
har dyb respekt for den måde du kan lave videoer på, har sat og leget med det, og opgivet igen
-
det er ikke min fineste kunst, men tak.
-
men egentligt meget smart at få penge for at annoncere reklamer, for dernæst at få penge for at fjerne dem igen..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind