Aktiesnakken — November 2010
-
det er dejligt at vi kan sidde og tale om det her, mens de andre snakker aktier på den anden chat. Det er godt. Det giver mening
-
jeg synes det vigtige er at vi kan føre dialoger om det løbende. Det hjælper fremadrettet.
-
det er altid tilladt at svine aka til på en højere fod

-
Hygge Anmik. En debatkultur skabes over tid ikke over en nat.
-
min venstre fod har jeg som oftest i munden og den højre i spinaten
-
ha ha....
-
det er hyggeligt herinde synes jeg....måske skulle vi har bodegabrunt eller dyb mørk bordeaux
-
hmmm.. det er jo ikke en vinstue
-
vi havde en lounge chat i version 1. Den fungerede skide godt
-
er I glade plussere idag...jeg skal have et billigt kompliment fordi jeg har ondt i halsen
-
måske du bare skulle give folk et grøn tuborg emblem i loungen, istedetfor plusset
-
vi rører aldrig ved plusset. Det er helligt
-
der kommer aldrig andre ikoner ud for vores navne. ALDRIG
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind