Aktiesnakken — November 2010
-
måske vi bare skule nøjes med andre af guds nåde, og måske præster
-
hvad så fill, er du blevet lidt mere ved muffen nu med bioporto? Og tillykke iøvrigt. Du ved jeg er glad på jeres vegne
-
det siger jo næsten sig selv, jeg er glad, og humøret i top, jeg kan se målstregen
-
eller.. humøret har desværre været i top hele tiden, jeg burde ha været mere mærket at kursen da den var i 5
-
du har klaret den godt....
-
jeg tager ting meget personligt biop, og er ofte pigesur i flere minutter af gangen
-
jeg er rigtig glad på dine vegne
-
faneme en del af de gamle der er pigesure p.t.
-
tak.. jeg har overskud på bioporto nu, og samtidgi fået en uddannelse.. det tegner lyst
-
har sku egentligt savnet loungen....godt den er kommet tilbage
-
definer at de "Gamle" er pigesure? arbejder jeg for meget og følger for lidt med?
-
Hej Anmik. Du var med i mit foredrag! (indirekte)
-
det er ikke værd at følge med i. Jeg lader det bare passere
-
jeg synes iøvrigt at det bliver en større og større opgave altid at være opdateret på alt hvad der rører sig på PI, er begyndt at pjække:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind