Aktiesnakken — November 2010
-
det er ikke bare selvdestruerende historik, chatten her bliver så grim at kun præster og andre af guds nåde er på den anden chat
-
men vil det ikke være en fin ting. Så kan vi have plads til noget af det der vækker anstød
-
Råd noteret, dyrehandel fundet

-
tror nu det var mig aka mente var blevet populær....
skal du altid stjæle rampelyset??:-) -
måske vi bare skule nøjes med andre af guds nåde, og måske præster
-
hvad så fill, er du blevet lidt mere ved muffen nu med bioporto? Og tillykke iøvrigt. Du ved jeg er glad på jeres vegne
-
det siger jo næsten sig selv, jeg er glad, og humøret i top, jeg kan se målstregen
-
eller.. humøret har desværre været i top hele tiden, jeg burde ha været mere mærket at kursen da den var i 5
-
du har klaret den godt....
-
jeg tager ting meget personligt biop, og er ofte pigesur i flere minutter af gangen
-
jeg er rigtig glad på dine vegne
-
faneme en del af de gamle der er pigesure p.t.
-
tak.. jeg har overskud på bioporto nu, og samtidgi fået en uddannelse.. det tegner lyst
-
har sku egentligt savnet loungen....godt den er kommet tilbage
-
definer at de "Gamle" er pigesure? arbejder jeg for meget og følger for lidt med?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind