PI er da ikke ejet af brugerne - men af 21 brugere - vil du ikke have flere?
og jeg vil ikke "have" - der blev jeg lige lidt skuffet ikke
Jeg kan da nævne Julebrugkompaniet som Hegu og jeg vil opstille på fortorvet udenfor vinstuen
det må være en fejl, det må være julebryg kompagniet
det var ikke ment på den måde masha. Jeg sætter stor pris på opbakningen. Tag ikke fejl!
Jeg opfatter det som et kompliment. Det kom forkert ud...
du skriver bare at PI er ejet af brugerne - er det sandt - er det ikke kun "nogle" af brugerne?
Masha du er ikke den første der har vist udstrakt interesse i PI's aktier
Frygter der sker det samme som med EI - samarbejde med een spiller og så den evige hvile - det undgås ved
UAFHÆNGIGHED af de store og det kræver en bred investorkreds der også er med når det går mindre godt - som
Vi må erkende at vi er nogle sløve knolde der ikke har forstået at støbe mens jernet var varmet
binder sig til XXXXXX i første omgang men også kollektivt vil forsvare med øget indskud senere
JEG er gerne med til at sikre uafhængighed
det er lidt som med KR's Børsinformation - det var fremragende fordi det talte de store imod... PI skal udvides men ikke via en stor spiller
SYNES jeg - næste step kunne være samarbejde med nogle uafhængige analytikere hvor analyserne lægges ud med en pris på
Masha, toget er bare kørt - og jeg var endda endnu tættere på at vide at det var toget end du var - men det er kørt!
og et PRIOR medlemsskab til 10-15000 om året med fri adgang til analyserne/flash-news
StBr - det er sevet ind - dette er kun for at advare mod inddragelse af en "større spiller"
SÅ nu tror jeg jeg har fået min mening ud - jeg vil ikke "have" noget - men sikre en uafhængighed. Første dag jeg ser PI linket op med
Masha - du har misset toget - og det har jeg også.Sådan er det at være forsigtig!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind