Aktiesnakken — Oktober 2010
-
tænk dog lidt
i mine øjne er det udelukkende for ikke at gøre noget forhastet, og bygge sagen så godt op som overhovedet muligt -
det svar BioPorto er kommet med, er for det første temmelig dyrt, pga. at man bruger en meget velanset amerikansk patent advokat,
-
og svaret er temmelig omfattende, og gennemarbejdet i mine øjne
-
tror simpelthen at det er pga. tidspres at de har søgt om 3 måneders forlængelse
-
se iøvrigt her, det er tanker fra Steengard, mht. BioSite/Inverness http://www.spekulant.dk/forum/aktier.php?id=97092
-
pas.. ved nærmest ingenting om det, men udfra de 4 patentr jeg kiggede på, så er 5 måneder det hurtigste jeg så
-
hey guys
-
men det betyder intet, om det er 5 måneder, eller 13, det der betyder noget lige pt. er hvornår de får indsendt PMA
-
dav aka
-
det er slet ikke fokus lige pt vandmand, der kommer så meget andet inden da
-
har siddet med en del af det man kan kalde den politiske elite her til aften
-
der kommer en ny CEO, hvis ikke den licensaftale kommer inden 3 måneder
-
guys....vi bliver nødt til at vise dem vejen til nye danske arbejdspladser...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind