Aktiesnakken — Oktober 2010
-
og alligevel blev de godkendt i løbet af 13 måneder, fra den første non final rejection
-
alle de 4 patenter der startede med non final rejection, blev godkendt i løbet af 5 - 13 måneder
-
efter den første non final rejection
-
nej nej, det blev ikke trukket, de havde oprindeligt 3 måneder, men fik den forlænget til 6, hvorfor tror du?
-
grænsen var den 2 okt, og det blev filed d. 30 sep
-
tænk dog lidt
i mine øjne er det udelukkende for ikke at gøre noget forhastet, og bygge sagen så godt op som overhovedet muligt -
det svar BioPorto er kommet med, er for det første temmelig dyrt, pga. at man bruger en meget velanset amerikansk patent advokat,
-
og svaret er temmelig omfattende, og gennemarbejdet i mine øjne
-
tror simpelthen at det er pga. tidspres at de har søgt om 3 måneders forlængelse
-
se iøvrigt her, det er tanker fra Steengard, mht. BioSite/Inverness http://www.spekulant.dk/forum/aktier.php?id=97092
-
pas.. ved nærmest ingenting om det, men udfra de 4 patentr jeg kiggede på, så er 5 måneder det hurtigste jeg så
-
hey guys
-
men det betyder intet, om det er 5 måneder, eller 13, det der betyder noget lige pt. er hvornår de får indsendt PMA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind