Aktiesnakken — Oktober 2010
-
http://epn.dk/brancher/finans/realkredit/article2204064.ece det er nemt at være bagklog... men alligevel.
-
Pandora - 210kr og fuldtegnet http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10268347/Pandora-afregnet-til-210-kr.-og-fuldtegnet
-
5% til private investorer..... 95% til institutionelle
-
fuld tildeling til de små op til 100.000.... op til 1mio er det 100k + 70%
-
Så der blev godt nok taget fra.....
-
men nogen folkeaktie bliver det i hvert fald ikke kan jeg da lige regne ud med den fordelingsnøgle
-
så ser det iøvrigt ud til at sælgerne tager langt størstedelen af omk. ifm. udbuddet.... så det er ok.
-
også absurd hvis selskabet ville rejse 600mio og så brænde 400mio af til rådgivere.
-
Mads rørvig om skats stasi beføjelserne til skat
-
De er jo ikke liberale
-
Og han kender så ikke sondringen mellem retssikkerhed og retsfølelse. Det er fucking utroligt
-
Nej det går altså ikke Mads Rørvig. Vi kan ikke have plads til politikere som dig
-
Håber ikke Varnæs hørte det interview. Det går lige i pacemakeren
-
hvordan synes du selv det går Lene.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind