Aktiesnakken — Oktober 2010
-
så ser det iøvrigt ud til at sælgerne tager langt størstedelen af omk. ifm. udbuddet.... så det er ok.
-
også absurd hvis selskabet ville rejse 600mio og så brænde 400mio af til rådgivere.
-
Mads rørvig om skats stasi beføjelserne til skat
-
De er jo ikke liberale
-
Og han kender så ikke sondringen mellem retssikkerhed og retsfølelse. Det er fucking utroligt
-
Nej det går altså ikke Mads Rørvig. Vi kan ikke have plads til politikere som dig
-
Håber ikke Varnæs hørte det interview. Det går lige i pacemakeren
-
-
hvordan synes du selv det går Lene.....
-
ja, men jeg tror nu at hun også stadig kan overraske negativt....haha
-
selvom det burde være umuligt...
-
jeg er meget forarget over mads rørvig, han lød fuldstændigt som en sf´er
-
det står ilde til hvis en liberal ikke forstår forskel på retssikkerhed og retsfølelse og når ham tilmed tillader at man kan efterforske og
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind