Aktiesnakken — September 2010
-
ialt har man hensat 236 mio kr som pensionsforpligtelser over for nuværende og
tidligere medlemmer af selskabets ledelse... + disses enker -
Det må være træls at føle sig som røvrendt aktionær...
-
Ikke fordi jeg er det - men ud fra ovenstående
-
Bortset fra Aller-familien tilgodeser sig selv lidt for meget, er virksomheden vel meget interessant fundamental
-
Ja, var det ikke den der svarede til en høj indreværdi?
-
Nu er jeg lige ved at kigge regnskabet igennem og ifølge deres egne oplistede nøgletal er ek.forrentning 0,1
-
man skal et par år tilbage for at se rimelig afkast hos aller... i x 100mio kr. klassen.
-
man kan også se udbyttenedgangen som vel også rammer rella hårdt....
-
Enig colom - lidt lige som blockbuster der var for langsom til at opdage internettet som ders ven i stedet for deres fjende
-
puha, leoloo.... det er "pengeskabsproblematikken" der er min primære anke imod aktien
-
K/I 2,7, P/E 62
-
og den er nok også for kedelig i længden... så nej, ikke noget vild bull pt.
-
slet ikke når man kigger på selve forretningsområdet som vel bliver endnu mere presset..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind