Aktiesnakken — September 2010
-
det var også det uvejr jeg referederede til
-
hvor i DK kommer du fra Biop
-
hvad lavet du til dagligt udover at følge med herinde
-
fjernsynsproducer
-
du mangler ikke et par gode højtaler.. dog ikke til fjernsynet
-
et biojob
-
-
-
sammen med den gamle
-
der er ikke så meget salg lige nu desværre
-
det er du hvis ikke den første der har det problem
-
men syntes personligt selv at det er nogen af de lidt kønnere højtaler. men prisen er også derefter
-
BW har jeg også altid været fasineret af især deres design. men de mangler noget i mellemtonen.
-
og nu hvor man sælger en vare så må man jo være tro mod sit eget mærke.. vi har faktisk af B&O folk til at rose vores højtaler så det er
-
rigtig fedt. men det hjælper jo ikke noget hvis der ikke er noget salg
-
både prisniveauet og at det kun er 2 vejs højtaler
-
men når man har højtaler til 80k så bliver man jo også nød til at have anlæg til samme pris, og hvor mange har så råd til det
-
nå pyt det er kun en hobbye, det er trods alt ikke der jeg tjener pengene
-
ja det er lidt freins. og vi har endda tunnet den lidt
-
og brugt andre komponent for at få en bedre lyd

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind