Aktiesnakken — September 2010
-
men det var et fantastisk fanomen at se hilmem ændre farve
-
en skypumpe i DK er sgu ikke særlig tit
-
nej de danske skypumper ødelægger knap så meget
-
hvis man ikke vidse bedre så skulle man tror det var taget ud fra independece day
-
ja det er nu ikke så lang tid siden i DK
-
var det ikke engang i juli mdr jeg huske det lige så tydligt
-
det link du viste mig var faktis den dag jeg graduerede i USA lidt sjovt
-
det var også det uvejr jeg referederede til
-
hvor i DK kommer du fra Biop
-
hvad lavet du til dagligt udover at følge med herinde
-
fjernsynsproducer
-
du mangler ikke et par gode højtaler.. dog ikke til fjernsynet
-
et biojob
-
-
-
sammen med den gamle
-
der er ikke så meget salg lige nu desværre
-
det er du hvis ikke den første der har det problem
-
men syntes personligt selv at det er nogen af de lidt kønnere højtaler. men prisen er også derefter
-
BW har jeg også altid været fasineret af især deres design. men de mangler noget i mellemtonen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind