Aktiesnakken — September 2010
-
har du fået set Vegas
-
jeg brugte 4 år i midtvesten for at studiere, ville da ønske at jeg havde fået set lidt mere at USA i den periode
-
BA på et lille privat universitet
-
og så et år hvor jeg arbejde, indtil jeg blev smidt ud desværre
-
men det er sgu fedt, jeg havde 2 biler dengang i USA og det kostede ikke en stid

-
ja de er temmelig hidsige. men de gode er at der altid er plads på P-pladserne, prøv at parker en RV i DK på en dansk P plads
-
vi havde et par tornader, men ikke så mange som i Oklahoma
-
men den da jeg skulle graduere havde de tornado varsel, og min bil lignede en sweizer ost efter en hagl byge
-
havde raseret området
-
men det var et fantastisk fanomen at se hilmem ændre farve
-
en skypumpe i DK er sgu ikke særlig tit
-
nej de danske skypumper ødelægger knap så meget
-
hvis man ikke vidse bedre så skulle man tror det var taget ud fra independece day
-
ja det er nu ikke så lang tid siden i DK
-
var det ikke engang i juli mdr jeg huske det lige så tydligt
-
det link du viste mig var faktis den dag jeg graduerede i USA lidt sjovt
-
det var også det uvejr jeg referederede til
-
hvor i DK kommer du fra Biop
-
hvad lavet du til dagligt udover at følge med herinde
-
fjernsynsproducer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind