Aktiesnakken — August 2010
-
½ mio havde jo også været et fint signal... men 4½ er trods alt seriøse penge
-
ja der er lidt hånden på kogepladen over det
-
nej det ville være synd at sige, det kan man derimod sige om Tom Knutsen i Danisco
-
med ca.100 kr... (lidt mere måske afhængig af usd-kursen) i indre værdi er der også lidt at give af til flygtige skibsværdier
-
måske skal man i modellen lægge en short i nakken på novozymes?
-
kan den går højere
-
men det kan godt være at torm er det bedste bud på en markedsoverraskelse
-
du er så gammel i gårde - at du ved bedre - end til at lytte til mig, men nu var det coller der kom med den

-
shot the messenger
-
shoot*
-
jeg er måske med på den. I modelportefølje regi og måske endda lidt mere også, men skal lige have kigget lidt på regnskaber
-
genmab nyt
-
GSK og Genmab offentliggør endelige primære resultater fra det afsluttede pivotalstudie med Arzerra (ofatumumab) til behandling af fludarabi
-
GSK og Genmab offentliggør endelige primære resultater fra det afsluttede pivotalstudie med Arzerra (ofatumumab) til behandling af fludarabi
-
hvornår skal jeg få alt den tid. og så varmer jeg op til tabu tirsdag
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind