Aktiesnakken — August 2010
-
denne her kan jeg altså godt li' http://www.proinvestor.com/aktienyt/485574/Indberetning-af-ledende-medarbejderes-og-disses-naertstaaendes-t
-
halvårsregnskab d.19.aug... det bliver lidt spændende
-
ja den bliver også spændende, men kan du ikke bedre li norden?
-
jo - dnorden er nok mere sikker og konservativ
-
men jeg har iøvrigt ingen af dem pt.... bortset fra lidt torm i modelporten
-
man skal måske i modelporten spiller lidt på regnskaber i den kommende uge.
-
bare for sjov....
-
selvom den nye direktør er ex-nordenmand/-millionær synes jeg det er ganske stærkt at smide 4½mio rigtige penge på bordet
-
½ mio havde jo også været et fint signal... men 4½ er trods alt seriøse penge
-
ja der er lidt hånden på kogepladen over det
-
nej det ville være synd at sige, det kan man derimod sige om Tom Knutsen i Danisco
-
med ca.100 kr... (lidt mere måske afhængig af usd-kursen) i indre værdi er der også lidt at give af til flygtige skibsværdier
-
måske skal man i modellen lægge en short i nakken på novozymes?
-
kan den går højere
-
men det kan godt være at torm er det bedste bud på en markedsoverraskelse
-
du er så gammel i gårde - at du ved bedre - end til at lytte til mig, men nu var det coller der kom med den

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind