Aktiesnakken — August 2010
-
hahahaha
-
I ved godt hvem der startede bioporto....apropos.....
-
indrømmet....
-
jeg forsøge bare at mane til besindighed
-
jeg vil så ikke mane længere

-
idag ihvertfald
-
...iøvrigt virker det som om ISS nu er tæt på IPO
-
ja - det bliver nok en ipo der skal satses pænt på.... men kun kortsigtet
-
jeg skal i hvert fald ikke sætte mine penge i kapitalfondenes gamle brugte gulvklude og gulvspande
-
ser den bare ikke så attraktiv som Chr. Hansen....
-
jeg kan give et teoretisk svar.....
-
hahaha. prisen er nok ikke meget anderledes....i teorien
-
i finder da også altid på en ny vinkel på alt. I er meget kreative
-
I praksis kan vi vel godt give 100 kr. rabat så den lander på 375
-
jeg er bare mere positiv på den end på ISS. Men din mavefornemmelse fejler ikke noget

-
en forlængelse af blå bolle i 12mdr koster 475kr kan jeg se...
-
(iøvrigt godt at man kan forlænge allerede nu
) -
så man stadig er medlem når vi har tabt alle vor penge i GEN, Capi, Bioporto og capi...
-
ja så ved man er vi i er og bliver brothers in ar....bitrage
-
jeg glæder mig i stigende grad til genmabs regnskab d. 17
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind