Aktiesnakken — August 2010
-
jeg kan give et teoretisk svar.....
-
hahaha. prisen er nok ikke meget anderledes....i teorien
-
i finder da også altid på en ny vinkel på alt. I er meget kreative
-
I praksis kan vi vel godt give 100 kr. rabat så den lander på 375
-
jeg er bare mere positiv på den end på ISS. Men din mavefornemmelse fejler ikke noget

-
en forlængelse af blå bolle i 12mdr koster 475kr kan jeg se...
-
(iøvrigt godt at man kan forlænge allerede nu
) -
så man stadig er medlem når vi har tabt alle vor penge i GEN, Capi, Bioporto og capi...
-
ja så ved man er vi i er og bliver brothers in ar....bitrage
-
jeg glæder mig i stigende grad til genmabs regnskab d. 17
-
vi er den mærkeligste klub nogensinde, men også en af de fedeste jeg har været med i
-
tak nohope

-
biop. du kan få et sørge plus i sort hvis du har genmab

-
hahaha. Jeg venter stadig på golden shower. Det er en god ting ikke?
-
når jeg lige får luft så vil jeg prøve at gennemgå lidt mere i Gamechanger ånden
-
det er nemlig rigtigt interessant rent regnskabsmæssigt, det der skal til at ske i Genmab
-
det bliver ikke bare endnu et regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind