Aktiesnakken — August 2010
-
nu kunne jeg godt tænkes at blive fornærmet,
-
der gik et lys op for mig, du menr altså at det er længe iden du gennemskuede den, eller hvad
-
se her, det er helt normal procedure for Abbott, de gør alt i alle sager - https://register.epoline.org/espacenet/simpleSearch?value[1]=&sea
-
det er IKKE møntet på BioPorto, det er bare normal forretningsgang tyder det på
-
stengård har osse skrevet lidt på spekulant.dk
-
de har jo allerede fyret al krudt af en gang, inden patentudstedelse bliver stoppet første gang,
-
men der trak de sig jo, og dernæst blev det udstedet
-
Jamen mon ikke BioPorto blot anser det som en lille angreb, vi skal jo huske på deres patentrådgivere er med i eliten
-
sammen med Marianne Weile, der også er godt med, - så mon ikke det alt i alt er ganske normal praksis, som blot nævnes i Q2
-
har jeg ikke TDAE,
-
men når eg skal sove nede ved dig fordi du har drukket mig fuld efter biografturen, så kan du læse den som godnathistorie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind