Aktiesnakken — August 2010
-
stengård har osse skrevet lidt på spekulant.dk
-
de har jo allerede fyret al krudt af en gang, inden patentudstedelse bliver stoppet første gang,
-
men der trak de sig jo, og dernæst blev det udstedet
-
Jamen mon ikke BioPorto blot anser det som en lille angreb, vi skal jo huske på deres patentrådgivere er med i eliten
-
sammen med Marianne Weile, der også er godt med, - så mon ikke det alt i alt er ganske normal praksis, som blot nævnes i Q2
-
har jeg ikke TDAE,
-
men når eg skal sove nede ved dig fordi du har drukket mig fuld efter biografturen, så kan du læse den som godnathistorie
-
-
den kommer på ønskelisten
-
lidt ærgeligt at jeg smed så mange penge i NANO i fredags, de kan først hæves efter kl. 15.30, så må vi se om der er mere panik tilbage der
-
Gaino, det burde ikke påvirke kursen overhovedet
-
tværtimod, det bekræfter bare at patentet er penge værd, det har der jo været en del spekulationer om
-
he he, desværre ikke den jeg havde, med en stigning på 177, nåede kun en stigning på 8% i fredags på http://www.businesswire.com/portal/site
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind