Aktiesnakken — Juli 2010
-
genmab har faktisk de sidste år "omsat" for over en halv milliard om året.
-
om testen så flopper er jo så ikke til at sige.... og så er der alle de andre risikomomenter i aktien med patenter, retssager osv
-
Ja coller, men vi ved jo alle hvor dyrt det er at hente penge på markedet
-
yep... men der er nu forskel på at hente 10mio eller 2mia
-
Tænk på at genmab blev handlet i kurs 400 på drømme. Og i kurs 40 da produktet var på markedet og tjente penge
-
i tilfældet 10 mio kan man sagtens overtale de dumme private investorer (som mig selv) til at komme med pengene
-
det er ikke fordi jeg siger at bioporto går konkurs, jeg siger bare at jo længere tid der går, jo mere præmie på kursen
-
og det har jeg sagt før også. Men der kan selvfølgelig komme en gamechanger nyhed ligesom i genmab. Men det er high risk
-
hegu, det er ikke en gamechanger nyhed
-
ligesom gamechangeren for genmab ikke var godkendelse af et stof der har kostet 4 milliarder at udvikle
-
Gamechangeren kommer når de 1. tjener penge 2.har afklaret deres likviditet. 3 indgår partnerskabsaftale
-
Det er ihvertfald mit point of view så kan folk jo danne sit eget indtryk. Jeg synes godt nok vi har set mange firmaer der er presset på
-
deres likviditet og har svært til at låne til driften
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind