Aktiesnakken — Juli 2010
-
det er ikke fordi jeg siger at bioporto går konkurs, jeg siger bare at jo længere tid der går, jo mere præmie på kursen
-
og det har jeg sagt før også. Men der kan selvfølgelig komme en gamechanger nyhed ligesom i genmab. Men det er high risk
-
hegu, det er ikke en gamechanger nyhed
-
ligesom gamechangeren for genmab ikke var godkendelse af et stof der har kostet 4 milliarder at udvikle
-
Gamechangeren kommer når de 1. tjener penge 2.har afklaret deres likviditet. 3 indgår partnerskabsaftale
-
Det er ihvertfald mit point of view så kan folk jo danne sit eget indtryk. Jeg synes godt nok vi har set mange firmaer der er presset på
-
deres likviditet og har svært til at låne til driften
-
og med gamechanger forstår jeg at det er en ny måde at tale om aktien på for analytikere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind