Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg tror iøvrigt også at man skal ind og kigge både på launch og så royalties
-
men 1,2 millard svarer ca 6 milliarder per år i omsætning og det er jo ikke urealistisk at de kan have en endnu højere market cap end 15%
-
hvis de ligger og tjener 20 kr per aktie med en vækst på 50-100% p.a så ved jeg godt hvad kursen er

-
så kan hele PI gå på pension
-
PI pensionskasse......
-
og til den tid er zalut vel også på markedet
-
PIP kassen?
-
så kan vi evt. kæde en a-kasse og fagforening med ind over... og du vil kunne arbejde i dit helt rette fagbevægelsesagtige element aka

-
hahaha Spekulanternes A-kasse
-
har du ikek altid drømt om at blive ægte pamper?
-
med lejlighed, ferier, sommerhus osv på fagforeningens regning.....
-
og med en repræsentationskonto og taxabonhæfte der siger spar2 til alt
-
- mio.løn som du altid har tid eller mulighed for at forbruge.... og en pension på 150% af din slutløn
-
aldrig har tid*.... (naturligvis fordi du ingen udgifter har personligt)
-
jeg glæder mig mest til min +6 mill fratrædelsesordning når jeg bliver 60
-
du mener når du frivilligt går som 40årig efter et tabt kampvalg...?
-
tænker du ikke mere på Lars Seier nu

-
jeg kunne nu godt mistænke aka for at å schweizer-vejen nohope... men skift så evt. blondinen ud med tina auervig huggenberger... hahaha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind