Aktiesnakken — Juli 2010
-
så kan hele PI gå på pension
-
PI pensionskasse......
-
og til den tid er zalut vel også på markedet
-
PIP kassen?
-
så kan vi evt. kæde en a-kasse og fagforening med ind over... og du vil kunne arbejde i dit helt rette fagbevægelsesagtige element aka

-
hahaha Spekulanternes A-kasse
-
har du ikek altid drømt om at blive ægte pamper?
-
med lejlighed, ferier, sommerhus osv på fagforeningens regning.....
-
og med en repræsentationskonto og taxabonhæfte der siger spar2 til alt
-
- mio.løn som du altid har tid eller mulighed for at forbruge.... og en pension på 150% af din slutløn
-
aldrig har tid*.... (naturligvis fordi du ingen udgifter har personligt)
-
jeg glæder mig mest til min +6 mill fratrædelsesordning når jeg bliver 60
-
du mener når du frivilligt går som 40årig efter et tabt kampvalg...?
-
tænker du ikke mere på Lars Seier nu

-
jeg kunne nu godt mistænke aka for at å schweizer-vejen nohope... men skift så evt. blondinen ud med tina auervig huggenberger... hahaha
-
hahaha collersteen, du er en sublim sviner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind