Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg ved det ikke, jeg vil kun gøre det så godt som absolut
-
der er på de bedste dage over 2500 inde på PI på en dag
-
og jeg ville godt høre mere fra dem, selvom det er dejligt at se mange af de nye tage chatten til sig
-
jo men vi kan heller ikke være 2500 i een chat, så hvordn løser man den
-
det er iøvrigt en skandale at direktøren for PI kun har adgang gennem en testside!! Kom nu mr. DNS!!!
-
men et eller andet med at man kunne åbne endnu en chat ovenover denne, måske de 9+9, ville være super,
-
den her chat, skal blive som den er, men hvis man så kunne åbne en chat indefor den sektor man interesserer sig for, ville være fornemt
-
gud ved hvordan en you tube ser ud i ny chat historik? http://www.youtube.com/watch?v=B7ZUHbLHMBs&feature=related
-
ja fill....det er nok i den retning
-
det fjerner fokus
-
den her chat fungerer jo i alle sektorer, og dannes på nyheder dagen lang, indtil lummerchatten starter, så den dækker dagligdagen
-
vi må tænke lidt over det. Nu kan vi rigtigt forfine det nu hvor fundamentet er på plads
-
nej stbr og jeg bemærker at historikken har fået alzheimers

-
jeg synes forsiden er blevet 200 gange bedre
-
jeg bliver vist aldrig arbejdsløs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind