Aktiesnakken — Juli 2010
-
men et eller andet med at man kunne åbne endnu en chat ovenover denne, måske de 9+9, ville være super,
-
den her chat, skal blive som den er, men hvis man så kunne åbne en chat indefor den sektor man interesserer sig for, ville være fornemt
-
gud ved hvordan en you tube ser ud i ny chat historik? http://www.youtube.com/watch?v=B7ZUHbLHMBs&feature=related
-
ja fill....det er nok i den retning
-
det fjerner fokus
-
den her chat fungerer jo i alle sektorer, og dannes på nyheder dagen lang, indtil lummerchatten starter, så den dækker dagligdagen
-
vi må tænke lidt over det. Nu kan vi rigtigt forfine det nu hvor fundamentet er på plads
-
nej stbr og jeg bemærker at historikken har fået alzheimers

-
jeg synes forsiden er blevet 200 gange bedre
-
jeg bliver vist aldrig arbejdsløs -
ho ho ho, jeg har minus 232% på min portefølje her på PI, så må jeg være gået konkurs flere gange:-)
-
ja porteføljerne og aktiersiderne de skal have en tur næste gang
-
jeg ser den med sorg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind