Aktiesnakken — Juli 2010
-
ja, det er fantastisk, jeg er gået totalt i selvsving
-
det er vel ikke nødvendigt endnu engang at fortælle at BioPorto ignoranter snart falder totalt på røven
-
bioporto har nok danmarks bedste aktionærer og ignoranter er de heller ikke
-
ha ha... hvornår er det at ws2 spiller i Århus?
-
Den dame sov godt. Tak for godt selskab
-
Måske du burde lave et chatroom mere under support, for biotek aktier, den fylder meget
-
og så lav det sådan at man kan åbne den op, så der er 2 chatrooms åben, det villej eg bruge
-
skulle vi lave chatrooms fordel på de 9 brancher og 9 temaer
-
det tag bibilotek er så fedt!!!!
-
for tror Mainvest har lidt ret i at det kan skade siden lidt med en chat for hver aktie
-
man skal ihvertfald være påpasselig med ikke at fjerne det vi har i denne chat, det er jo hele PI ånden
-
fill, hvis du bare vidste hvormange folk der er inde over PI. der er plads til mange flere
-
men tror omvendt at mange bliver irriteret over hvor meget biotek fylder
-
hvad siger til chatrooms 9+9
-
vi kommer nemlig til at lave chatrooms om snart også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind