Aktiesnakken — Juli 2010
-
skulle vi lave chatrooms fordel på de 9 brancher og 9 temaer
-
det tag bibilotek er så fedt!!!!
-
for tror Mainvest har lidt ret i at det kan skade siden lidt med en chat for hver aktie
-
man skal ihvertfald være påpasselig med ikke at fjerne det vi har i denne chat, det er jo hele PI ånden
-
fill, hvis du bare vidste hvormange folk der er inde over PI. der er plads til mange flere
-
men tror omvendt at mange bliver irriteret over hvor meget biotek fylder
-
hvad siger til chatrooms 9+9
-
vi kommer nemlig til at lave chatrooms om snart også
-
ja, men du har ret Aka, man skal passe på at få hold i alle besøgende
-
jeg ved det ikke, jeg vil kun gøre det så godt som absolut
-
der er på de bedste dage over 2500 inde på PI på en dag
-
og jeg ville godt høre mere fra dem, selvom det er dejligt at se mange af de nye tage chatten til sig
-
jo men vi kan heller ikke være 2500 i een chat, så hvordn løser man den
-
det er iøvrigt en skandale at direktøren for PI kun har adgang gennem en testside!! Kom nu mr. DNS!!!
-
men et eller andet med at man kunne åbne endnu en chat ovenover denne, måske de 9+9, ville være super,
-
den her chat, skal blive som den er, men hvis man så kunne åbne en chat indefor den sektor man interesserer sig for, ville være fornemt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind