Aktiesnakken — Juni 2010
-
ret blandet egentlig
-
CBA*
-
det er gode news med messina.....
-
det er jeg glad for i hvert fald..... ret at der ikke er nogle forbehold eller noget andet i den stil
-
rart at der*
-
Kunne være nice hvis dem der vil" lege"
med ges snart har tømt dres beholdning -
ja for hund det er godt. Dog undre jeg ig stadig over beløbet er blevet mindre. Og haraldrig fået svar
-
ja, man må formode at bankerne havde trukket det hele endnu engang pba. af en eller anden formalia-ting for at kunne se lovforslaget an
-
coller har du set noge analytiker kommentar i dag på NS? Den stiger nu relativ kraftigt
-
nope
-
fino. Ville bare lige sikre
mig der ikke var kommet en opjustering jeg havde misset -
hall det r vores hurtige forkortelse for NeuroSearach
-
hall det har ikke noget at gøre med kursen. Det er tal de selv tidliger har meldt ud de havde trukket på den oprindelige låne aftale
-
der ikke passer sammen med den nye totale låneramme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind