Aktiesnakken — Juni 2010
-
og kurs 30? så skal aktionærerne gå glip af 1,3 mia i værdi for at få hvor mange penge i kassen?
-
er der ingen nedre grænse for, hvor lidt i mener, at GEN er værd?
-
interesse er jo altid godt - og mere volumen giver som regel en skarpere pris. Så skidt, er mit bedst bud
-
Ja, det syntes jeg også - det bliver spændende at se kommentarerne fra de udenlandske analytikere efter i går
-
JV når jeg siger kurs 30 har det ikke noget at gøre med hvad jeg mener gen er værd. Der er blot tillagt den rabat der typisk er ved en t-ret
-
emission
-
der sker altid en ekstraordniær stor udvandning ved t-ret emissioner. Jeg var også pæn sur over den seneste i NS som blev 50% udsvandet for
-
blot godt 400 mio...........
-
derfor er det jo også interessant, hvad den underliggende værdi er - i modsætning til NS har GEN jo arzerra. Så det er to meget forskellige
-
ting
-
Selvfølgelig er de interessant. Pointen er bare at i det tilfælde der skal en T-.ret emission til så betyder det ikke noget. Det vil på
-
dette niveau betyde en stor udvanding for at rejse f.eks 750 mio
-
der er vist nogle journalister der læser med her på PI i weekenden http://www.business.dk/boersnyt/du-ville-have-scoret-kassen-paa-novo-nord
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind