Aktiesnakken — Juni 2010
-
i øvrigt så er volumen røget helt ned igen
-
jv så længe risikoen for en kap udv ikke er væk så vil fokus blive ved medat være på den risiko.
-
for en evt t-ret emission pådette niveau vil nok betyde e kus ned omkring 30
-
Ja genmab har en række muligheder for at uindgå det. Men det KAN ske hvis tingene ikke foldr sig korrekt ud
-
hvad snakker i om - vi har en multi-pronged approach to generating additional revenue streams. hvad kan gå galt?
-
og kurs 30? så skal aktionærerne gå glip af 1,3 mia i værdi for at få hvor mange penge i kassen?
-
er der ingen nedre grænse for, hvor lidt i mener, at GEN er værd?
-
interesse er jo altid godt - og mere volumen giver som regel en skarpere pris. Så skidt, er mit bedst bud
-
Ja, det syntes jeg også - det bliver spændende at se kommentarerne fra de udenlandske analytikere efter i går
-
JV når jeg siger kurs 30 har det ikke noget at gøre med hvad jeg mener gen er værd. Der er blot tillagt den rabat der typisk er ved en t-ret
-
emission
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind