Aktiesnakken — Maj 2010
-
vi får at se..... men sådan lige fra toppen af hovedet er det vel 75+90+75 mio kwh det må da give over 250 mio kr....
-
men ja - det kræver visse forudsætninger som du har nævnt... og jeg har tilladt mig at inkludere de sidste 15% af messina også.
-
miracles don't happen stinker... there is no hope....
-
Kurs 35 er market cap på 1,75 mia eller deromkring så det passer vel fint med munks tal... når det nu er energi og burde være en lav-beta
-
aktie... men p/e på 10 er vel et passende udgangspunkt, så kan man diskutere hvor meget en evt. vækst skal trække op
-
og hvor meget de mange braste drømme og bristede illusioner og spildte penge og mismanagement og dårlig eksevkering skal trække ned
-
men fortsætter vi med at handle til K/I 0,50 bør GES alt andet lige flytte alle investeringer over til aktietilbagekøb istedet for.
-
Ihvert fald hvis man spørger mig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind