Aktiesnakken — April 2010
-
Salling har klaret sig rimelig, men Morsø Sparekasse har sammen med den tidligere Spar Mors Sparekasse taget meget af bunden...
-
hvad synes du om salling Kristensen?
-
Rutinen var at man næsten på forhånd kunne sige nej tak til kunder fra Mørso og Spar Mors...
-
Mørso er desuden hårdt ramt ved at have mange landbrugskunder og jordpriserne på mors har været handlet til noget der ligner landets -
-
højeste priser... Det er bl.a. det som de bliver straffet på nu, fordi de nedskriver vildt på landbrug..
-
Salling Bank kører rimelig... Den "holder lidt for sig selv" og man hører ikke så meget til den...
-
Hvorimod fx. SparBank af og til får hård kritik...
-
Salling vil jeg sige er en forholdsvis "konservativ" bank...
-
Morsø Sparekasse er for landmænd nærmest hvad Roskilde, Amager m.fl. var for ejendomsmatadorer - sådan som jeg ser det.
-
Hvis krisen i landbruget fortsætter 2 år+, får Morsø det meget svært... De har det givet vis svært i forvejen...
-
fedt, tak for super info, det er lige sådan noget man vil høre
-
Pt. er jeg dog ikke i branchen, så man "hører" ikke så meget for tiden...
-
morsø sparekasse gik ned ik?
-
Dog ved jeg at mange af de landmænd som har aktier i Scan Energy endvidere er i Morsø Sparekasse og det er værd at have i baghovedet
-
Nej, men de var tæt på... Spar Mors Sparekasse gik ned med et brag..
-
eller er der noget der hedder sparekassen mors også?
-
ok.. og de blev delvist overtaget af morsø bank ik?
-
Nu siger jeg Morsø Sparekasse - det er selvfølgelig Morsø Bank jeg mener..
-
som indtil videre har nedskrevet 25% på de overtagne engagementer.
-
OG jo de er delvist overtaget af Mørso Sparekasse.. Fik lige byttet rundt på dem..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind