Aktiesnakken — April 2010
-
aka - salling er også en lille spændende bank med indlånsoverskud og I/V på næsten 600kr per aktie.
-
de kunne godt have været flinke og skrive hvad aktierne til finansiel stabilitet blev afregnet til... både køb og salg.
-
måske der gemmer sig en lille fortjeneste ovenikøbet.
-
man kan måske også håbe på at det er morsø sparekasse, ebh og hvad de andre fantastbanker deroppe der har taget de værste af de lokale
-
kunder..... om ikke andet burde salling bank vel så også opleve lidt kundetilgang.
-
Kan sige så meget at jeg kommer fra området..
-
ja og kan ret godt lide at de har indlånsoverskud
-
Salling har klaret sig rimelig, men Morsø Sparekasse har sammen med den tidligere Spar Mors Sparekasse taget meget af bunden...
-
hvad synes du om salling Kristensen?
-
Rutinen var at man næsten på forhånd kunne sige nej tak til kunder fra Mørso og Spar Mors...
-
Mørso er desuden hårdt ramt ved at have mange landbrugskunder og jordpriserne på mors har været handlet til noget der ligner landets -
-
højeste priser... Det er bl.a. det som de bliver straffet på nu, fordi de nedskriver vildt på landbrug..
-
Salling Bank kører rimelig... Den "holder lidt for sig selv" og man hører ikke så meget til den...
-
Hvorimod fx. SparBank af og til får hård kritik...
-
Salling vil jeg sige er en forholdsvis "konservativ" bank...
-
Morsø Sparekasse er for landmænd nærmest hvad Roskilde, Amager m.fl. var for ejendomsmatadorer - sådan som jeg ser det.
-
Hvis krisen i landbruget fortsætter 2 år+, får Morsø det meget svært... De har det givet vis svært i forvejen...
-
fedt, tak for super info, det er lige sådan noget man vil høre
-
Pt. er jeg dog ikke i branchen, så man "hører" ikke så meget for tiden...
-
morsø sparekasse gik ned ik?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind