Aktiesnakken — Marts 2010
-
PI er slet ikke godt nok til jer!
-
det bliver meget bedre!
-
jeg supplerer ingen steder lige pt er jeg fuldt investeret for første gang i laang tid... og reseverne må jeg ikke lege med.
-
det bliver bare så sindssygt spændende og det bliver jo ikke mindre spændende af den disposition med fabrikken som fik alle
-
til at tro at genmab ikke selv troede på stoffet
-
kan man ikke forvente at zalu kommer uden for åbningstid? eller... de sidste par gange har det været noget med 2 min i luk osv..
-
jeg ved ikke engang hvad reglerne er når de selv sidder og analysere data
-
men vi kan jo godt huske hvad der plejer at ske op til gode resultater....der kommer lige et par gode dag og så wham!
-
kan du ikke huske aka at de et par gange har kommet med noget 5 min før luk
-
jo det er sket masser af gange
-
som udgangspunkt kommer det jo derovre fra, så om aftenen, eller efter kl 16
-
jeg ved ikke om de analyserer data i us eller dk. Hvad er egentligt tilbage i DK?
-
og i US?
-
De har lukket UK ikke? og US var vel mest fabrik?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind